اگر تو نبودی،

عشق حقیقی

همه چی هست!!!

اگر تو نبودی، عشق نبود.

همین‌طور اصراری برای زندگی.

اگر تو نبودی، زمین یک زیرسیگاری گلی بود.

جایی برای خاموش کردن بی‌حوصلگی‌ها.

اگر تو نبودی، من کاملاً بیکار بودم‌.

هیچ کاری در این دنیا ندارم ...

 جز دوست داشتن تو.



نظرات شما عزیزان:

ALIREZA
ساعت12:07---9 تير 1391
سلام رها جون اگه مایلی بیا یه وب گروهی بسازیم منتظر جوابتم

ساده دل
ساعت9:20---9 تير 1391
سلام رها جان منو ببخش دادای گلم من معلم هستم و مشغله های زیادی دارم . واسه همین کمتر میام نت. مگه میشه دادای به این مهربونی رو فراموش کنم . چشم سعی میکنم از این به بعد بیشتر بهت سر بزنم.


علی
ساعت18:02---8 تير 1391
یه آدمایی هستن که همیشه با حوصله جواب اس ام اساتو میدن...

هر وقت ازشون بپرسی چطوری؟میگن خوبم..

وقتی میبینن یه گنجشک داره روی زمین دنبال غذا میگرده،راهشونو کج میکنن و از طرف دیگه میرن که اون نپره...

همینایی که تو سرما اگه یخ هم بزنن ولی دستتونو ول نمیکنن و دست خودشونو بذار توی جیبشون...

آدمایی که از بغل کردن بیشتر به آرامش میرسن تا سکس...

اونایی که موقع حرفیدن پشت تلفن یهو ساکت میشن...

همینایی که میخندن...

اینایی که تو چله زمستون پیشنهاد بستنی خوردن میدن...

همونایی که حاضرن برات هر کاری کنن...

اینا یه فرشتن...

تورو خدا اگه باهاشون میرید تو رابطه:

اذیتشون نکنین...

تنهاشون نزارین...

بخدا داغون میشن...


niu joooooooooooooooooooooooooon
ساعت17:21---8 تير 1391
salam raha joooooni.....
midoonam dir oomadam...
bebakhshid...
age poste dovvome webamo bekhooni mifahmi chera.....
webloget kheili taghir karde....
kheili khoshgel shode.....
dooroogh nemigama....
hameie postato khoondam....
kheili ghashang boodan....
khosham miad kamelan ham dardim....


مدیر وب
ساعت11:02---8 تير 1391
سلام خوبی خسته نباشی
میتونی با قرار دادن بنر ما {که در وب هستش}در وبلاگت یک بنر بسیار زیبا،حرفه ای ورایگان هدیه بگیری.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وب بروید.لطفا پس از درج به ما خبر دهید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:,سـاعت 10:23 نويسنده رها
яima